İstanbul Kartal Catering Firmaları

İstanbul Kartal Catering Firmaları içinde sorunsuz etkinlikler ve profesyonel çalışmalar yaparak günden güne müşteri kitlemizi çoğaltıyoruz. Sizde çok değer verdiğimiz müşterilerimiz arasına girmek ve sorunsuz etkinlikler için hizmet almak isterseniz ekibimizle sizi bekliyor olacağız. İster büyük etkinlik ister küçük etkinlikler olsun biz sizler için en iyi etkinliği hedefler ve hizmetler sağlarız. İstanbul Kartal Doğum Günü Catering Firmaları içinde sizlere nasıl hizmetler veriyoruz onunla başlayalım anlatmaya. İlk olarak Çocuk Doğum Günü Partileri ile konuşalım eğlenceli partiler için neler yapıyoruz. İlk olarak sizlere Palyaço Kiralama ile bilgili şeyleri anlatayım en ekonomik bir parti için Palyaço Hizmeti doğru tercihtir. Doğum Günü Palyaçoları yarışmalar, oyunlar, sosis balon dağıtımı gibi bir çok etkinlik yapar ve oyun malzemelerini kendileri getirirler.

Tabi bütçe ile alakalı Bubble Show, Sihirbaz Kiralama da en çok talep edilen seçeneklerimiz arasındadır. Bununla ilgili olarak survivor yarışması ve şişme oyun parkı kiralama da en çok tercih edilen hizmetler arasındadır. Baby Shower ve 1 Yaş Parti Organizasyonu için bilgi almak isterseniz bizi her zaman arayabilirsiniz. Tabi ama kişiye özel Doğum Günü Konsepti Kiralama 10 gün önceden haber verilmesi ve hazırlıklarının yapılması gerekmektedir.

İSTANBUL KARTAL DOĞUM GÜNÜ PARTİSİ İÇİN NELER YAPIYORUZ
Doğum Günü Masası İkramları – Palyaço Kiralama
Baby Shower – Çocuk Masa Sandalye Kiralama –
Şişme Oyun Parkı Kiralama 1 Yaş Partisi
Şeker Masası İkramları – Doğum Günü Süsleme
Doğum Günü Arka Fon Kiralama ( AFİŞ, PERDE)
Bubble Show – Ateşbaz Gösterisi – Robot Adam
Doğum Günü Hediyelikleri – Balon Süsleme
Konseptli Doğum Günü Masası Süsleme
Çocuk Masa Sandalye Takımı Kiralama
Ses Sistemi Kiralama – DJ Hizmeti
Kostümlü Doğum Günü Animatörleri Kiralama

Sırada eğlenmek büyüklerinde hakkı diyor ve İstanbul Kartal Yetişkin Doğum Günü Organizasyonu için neler yapabiliriz onu anlatıyoruz. Bu tarz etkinlikler genel olarak bir DJ Partisi eşliğinde oluyor tabi bazı müşterilerimiz Trio Müzik Grubu isteyende oluyor. Burada yapılan etkinlikler tamamen bir gece clubu havasında güzel müzikler eşliğinde olmaktadır. Biz daha önceden gidip bistro masa kurulumu, ışık sistemleri, süsleme, ses sistemi, yiyecek ve içecekler gibi her şeyin hazırlıklarını yapıyor size sadece gelen konuklarınızla sohbet etmek kalıyor. Sizde çılgınlar gibi eğlenmek ve Kokteyl Organizasyonları için hizmet almak isterseniz biz ekibimizle birlikte hazırız. Şimdi ise İstanbul Kartal Evde Nişan Organizasyonu için neler yapıyoruz hemen sizlere anlatalım. İlk olarak görüştüğümüzde Bahçede yada Evde Nişan Töreni İkramları için birlikte bir menü oluşturuyoruz. Bu doğrultuda yaptığımız hazırlıkları sizinle paylaşıyoruz bunun dışında ise hazırlıklar için Nişan Masası Süsleme – Gelin Tagı Kiralama – Nişan Masası İkramları – Nişan Masası Hediyelikleri – Çiçek Tagı Süsleme ve Kiralama bu ekipmanlarına sizlere sağlıyoruz.

Tabi Söz Organizasyon Fiyatları içinde sizlere en ekonomik Paketleri sunuyoruz. Araştırma yapıp Nişan Organizasyon Firmaları arasında teklif alıyorsanız lütfen bizim hizmetlerimize de göz atın. Evde Söz Merasimi İkramları için ekibimiz daha önceden sizler için hazırlıkları yapmış oluyor. Profesyonel olarak İstanbul Kartal Söz Catering Firmaları arasında sizlere ne gerekiyorsa kendi ekip ve ekipmanlarımızdan sağlayabiliriz. İstanbul Kartal Düğün Catering Firmaları içinde neler yapıyoruz beraber inceleyelim. İlk olarak Düğün Organizasyon Fiyatları hakkında size bilgiler sunacağım. Neler alırsak daha fazla bir bütçe çıkar yada paketler daha mı ucuz oluyor hepsine bakalım. Öncelikle Düğün Organizasyon Şirketleri sizlere için paketler hazırladıysa mutlaka incelemenizi öneriyoruz. Bazı ürünleri sizlere diğerlerinin yanında indirimli olarak sağlayabilirler. Ayrıca Düğün için Masa Sandalye Kiralama ve Süsleme gibi bir çok hizmetide sizlere sağlıyoruz. Ayrıca İstanbul Kartal Düğün Kokteyl Organizasyonu için Catering Hizmetleri sağlıyoruz. En göz kamaştırıcı Düğün Organizasyonu için Süsleme Konsepti hizmetimiz mevcuttur. Düğün Çiçek Tagı – Gelin Yolları Süsleme – Gelin Damat Masası Kiralama gibi tüm hizmetleri sizlere özel hazır paketler halinde sunuyoruz.

Sade bir Nikah Organizasyonu için bir Catering Şirketi arıyorsanız sunumlarımızla sizlere örnekleri hazırlayabiliriz. Belediye Evlendirme Dairesi için Nikah Kokteyli almak isterseniz sizlere bir çok seçenek ile yiyecek ve içecek hizmeti sağlıyoruz. Şimdi ise İstanbul Kartal Açılış Organizasyon Firmaları içinde bakalım biz neler yapıyoruz hepsini inceleyelim. İlk olarak tanıtım için Palyaço Servisi ile el ilanları ve baskılı balon dağıtmak oldukça etkili bir çözümdür. Bunun dışında tabii ki Açılış Balon Süsleme dekorasyonu da seçeneklerimiz arasında sizlere örnek verebiliriz. Balon Süsleme ile sizde tüm dikkatleri İşyeri Açılışı için çekebilirsiniz. Burada butik, manav, hastane, pastane, cafe, satış ofisi, market, lokanta, emlak ofisi, kafe, mağaza, fırın, restoran açılış organizasyonu içim hizmet sağlıyoruz. Tanıtım ağırlıklı açılışlarda baskılı balon ve promosyon ürün dağıtımı çok önemlidir bunu sizlere Broşür Dağıtım Hostesleri tarafından sağlayabiliriz.

Bunun dışında ses sistemi kiralama, dj hizmeti de çok iyi bir ayrıntı açılış gününe özel kampanyaları sunumlar yaparak tanıtımı sağlanacaktır. Tabİ İstanbul Kartal Açılış Catering Firmaları arasında en güzel Kokteyl Organizasyonu için ekibimizle çalışmaya hazırız. Şunu bilmemiz gerekiyor gelecek konuk sayısı ve istenilen menülere, hizmetlere göre Açılış Organizasyon Fiyatları değişmektedir. Bunu en uygun maliyetlerle alabilmenin yolu hazır olarak İstanbul Kartal Catering Şirketleri arasında paketlere bakarak hizmet almaktır. Sizlere sunacağımız Açılış Kokteyli iki ayrı paketlerde sizlere sunulmaktadır. Mesela ara sıcaklı Açılış İkramları biraz daha maliyetleri artırabilir tabi Trio Müzik Grubu ve DJ gibi farklı hizmetlerde maliyetleri artırmaktadır.

İSTANBUL KARTAL CATERİNG FİRMALARI ARASINDA HİZMET ETTİĞİMİZ SEMT İSİMLERİ

Atalar  – Esentepe – Çarşı – Petroliş – Soğanlık – Çavuşoğlu – Cevizli – Cumhuriyet Gümüşpınar – Hürriyet – Karlıktepe – Kordonboyu – Orhantepe – Orta – Topselvi